Ibland känns det som att jag har ett berg av saker att slutföra. Det kan vara allt från oavslutade virkningar till böcker jag borde läsa, för att inte tala om alla idéer jag vill förverkliga. Det är lätt att glömma bort allt som faktiskt färdigställs och bockas av! Den här bloggen får bli min minneshjälp. Välkommen!

fredag 19 februari 2010

Crickets sing for Bernadette

En blommig, virkad Chanelkofta med tillhörande kjol och väska... är vad jag behöver. Man kanske kan maskera den här koftan till den där Chanelkoftan? Jag tror ta mig tusan jag tänker försöka i alla fall! 
Sen, när jag har på mig alltihopa ska detta vara mitt soundtrack.
Tur att jag har en box laddad med fint, merceriserat bomullsgarn som jag fyndat för en femma nystanet. 

2 kommentarer:

Bobo/Rumba de kransen sa...

O vad det svider att jag aldrig kom iväg. Tror du de har garn kvar?

Bernadette/Finally Teatime sa...

Sist jag var där - i januari nån gång hade de vitt, brunt, en del gult. Och en hel del yllegarn. Verkar inte gå åt jättesnabbt, alltid värt o kolla! De har fina o prisvärda fullprisgarner också, med mängdrabatt.