Ibland känns det som att jag har ett berg av saker att slutföra. Det kan vara allt från oavslutade virkningar till böcker jag borde läsa, för att inte tala om alla idéer jag vill förverkliga. Det är lätt att glömma bort allt som faktiskt färdigställs och bockas av! Den här bloggen får bli min minneshjälp. Välkommen!

torsdag 18 februari 2010

Frånvarande: Semla

Skulle ha kombinerat mitt namnsdagsfirande med fettorsdag (jeudi gras, eller?), det blev ju liksom inte av i tisdags. Men så var semlorna slut här på Söderbergs, och då fick det lov och vara.
Min Starling-väska framskrider inte som planerat, tyvärr, hade slarvat som vanligt och fick repa upp.
I stället passar jag på att fylla på fotoarkivet här med lite gamla synder - det här är nog egentligen det första jag virkat sedan slöjden på Tunabergsskolan, tror jag i alla fall. I alla fall detta millennium, garanterat. Det är några små dockmössor med tillhörande halsdukar som jag gjorde helt på måfå medan jag ammade nyfödda Teodor. Alltså för två år sedan. Har blitt lite skickligare sedan dess, men jag tycker ändå de duger!
K*R*A*N*S*E*N P*O*S*S*E

Inga kommentarer: