Ibland känns det som att jag har ett berg av saker att slutföra. Det kan vara allt från oavslutade virkningar till böcker jag borde läsa, för att inte tala om alla idéer jag vill förverkliga. Det är lätt att glömma bort allt som faktiskt färdigställs och bockas av! Den här bloggen får bli min minneshjälp. Välkommen!

tisdag 16 februari 2010

Back on track

Nu börjar jag känna mig som mig själv igen. Det är bara tråkigt att jag missar kvällens evenemang som hade varit fördelaktigt ur karriärsynpunkt. Å andra sidan hade det kanske inte upplevts som positivt om jag smittade alla närvarande med min avtagande kräksjuka.
I natt kom jag i alla fall en bra bit på min första Starlingväska. Det verkar som att man inte bara gör en enda, att döma av väskans skapare Futuregirl och Flickrgruppen där man kan lägga upp bilder på sina starlings. Den är enkel att göra och går att variera i all oändlighet vad gäller färger och dekorationer. Jag borde nog ha valt en lite tunnare virknål, men jag får väl fodra väskan så inte nåt mikroskopiskt trillar ur.















Förresten! Igår blev jag så glad när jag fick ett litet paket innehållande en sån där premie som man får för att man prenumererar på några nummer av någon tidning. Jag var en riktig premiesucker förr i tiden, och har skärpt mig kraftigt. Men strax före jul så KUNDE jag bara inte låta bli att nappa på ett par erbjudanden...







1 kommentar:

Bobo/Rumba de kransen sa...

Jaaaa! Hurra! Du är här! Som jag har väntat.