Ibland känns det som att jag har ett berg av saker att slutföra. Det kan vara allt från oavslutade virkningar till böcker jag borde läsa, för att inte tala om alla idéer jag vill förverkliga. Det är lätt att glömma bort allt som faktiskt färdigställs och bockas av! Den här bloggen får bli min minneshjälp. Välkommen!

torsdag 8 april 2010

Två steg framåt och etthundra steg bakåt

Åh vad jag längtar efter att virka lite! Men just nu måste jag bara plugga... Fast jag kan i alla fall spisa lite god musik under tiden, håll till godo - folk från virkligheten och annorstädes. Den här 10-timmarslistan bjussar jag så gärna på! Den är verkligen helt schizo, men det står jag för. Om du lyssnar är det tvång på att lämna en kommentar om vilken låt som var bäst.



2 kommentarer:

IA Nyckelpiga sa...

Ska lyssna pá din musik och om den är bara hälften sá bra som dina tokroliga inlägg pá bloggen kommer jag att gilla den.

Bernadette/Finally Teatime sa...

Ia! Tack för din trevliga kommentar. Hoppas du hittar nåt att tralla med i! Kollar ofta din fina blogg.