Ibland känns det som att jag har ett berg av saker att slutföra. Det kan vara allt från oavslutade virkningar till böcker jag borde läsa, för att inte tala om alla idéer jag vill förverkliga. Det är lätt att glömma bort allt som faktiskt färdigställs och bockas av! Den här bloggen får bli min minneshjälp. Välkommen!

söndag 23 maj 2010

Veckans pausfågel - Bobinoir



Jönköpings-örnen har landat. Och testnystat lite garn. Annars är det mesta satt på paus just nu utom uppsatsarbetet. Visste ni, att andelen styrelsekvinnor i de svenskregistrerade bolagen på OMXS30 i år uppgår till 27,4 procent enligt mina beräkningar? Det är bara ett exempel på de fantastiska fakta jag och min uppsatskamrat kommer att presentera på ett universitet nära dig om typ en vecka.
Grattis Boa, 70 år förresten!!

2 kommentarer:

h/saltaste bönan sa...

Var får man tag på en såndär mojäng? Blir himlans snygga nystan.

Bernadette/Finally Teatime sa...

I farmors garderob t ex. Men jag tror även att de säljs i garnaffärer, fast jag har inte sett det själv!